Bel ons 020 3031179
0
 
 

Klantenservice


SERVICE & GARANTIE

De eigenaren van Bedaffair zijn pioniers op het gebied van natuurlijk slapen en ecologisch slaapcomfort. Sinds 1994 hebben wij als ambachtelijk beddenmaker en slaapadviseurs een ongekend zeldzame manier van gespecialiseerde kennis opgebouwd. Onze klant is en blijft koning. Niet alleen waar het gaat om gezond slapen en dus vrij van schadelijke stoffen, maar ook waar het gaat om service. Bedaffair biedt klanten een optimale service. Meestal is onze nazorg niet nodig, maar in die gevallen waarin dat anders is, staan wij graag voor u klaar.

Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. U heeft bij ons recht op een garantieperiode van minimaal twee jaar, dit is afhankelijk per product. Dit wordt ook wel de wettelijke garantie genoemd. Een product moet beantwoorden aan wat u er in alle redelijkheid van mocht verwachten. Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie, deze termijn verschilt per merk en kan oplopen tot wel 25 jaar. De fabrieksgarantie doet nooit afbreuk aan uw wettelijke garantierechten.

RETOURBELEID

U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van veel artikelen die u bij ons in de webshop gekocht heeft een retourmelding maken. Producten kunnen uitsluitend retour indien deze voorzien zijn van een ongeopende, originele verpakking en ongebruikt zijn geweest. Deze producten kunt u niet retour sturen; hygiëneproducten, maatwerk, showroomproducten en producten gekocht in de uitverkoop, met hoge korting of online in onze Sale pagina.

Onder hygiëneproducten verstaan wij kussens, bedlinnen (kussenslopen, hoeslakens, moltons, dekbedovertrekken), matrassen, toppers, onderdekens, dekbedden.
Onder maatwerk verstaan wij producten vervaardigd conform aanvullende instructies van de koper.

Indien producten door uw toedoen schade hebben opgelopen, dat stellen wij u aansprakelijk voor waardevermindering. Dit is immers een wettelijk vastgestelde regel met betrekking tot verkopen op afstand.

Heeft u binnen 14 dagen geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht, dan vervalt dit recht.

De kosten welke het retour zenden met zich meebrengt zijn te allen tijde voor rekening van de koper. Een aantal artikelen kunnen niet met de reguliere post worden verstuurd, houd rekening met mogelijke verzendkosten van € 15,-.

Retourzendingen ten allen tijde eerst melden met de reden van retour via een email naar klantenservice@bedaffair.nl, zodat wij weten dat uw artikel retour komt. U ontvangt bericht op het e-mailadres dat in de email staat. Nadat u u de melding heeft gedaan, dient u binnen 14 dagen (gerekend vanaf de dag van ontvangst van de melding) de producten te retourneren. Na ontvangst en contrôle van uw artikel retourneren wij het gehele aankoopbedrag en verzendkosten zo spoedig mogelijk. Dit is uiterlijk binnen 14 dagen nadat u het artikel retour stuurt of aangeeft retour te gaan sturen.

Retouradres

BEDAFFAIR AMSTERDAM

Pedro de Medinalaan 89-91

1086 XP Amsterdam

VEILIG WINKELEN

100% veilige betaling, privacy gewaarborgd, retourecht

 

HULP BIJ BESTELLEN

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "ga door na afrekenen" om te gaan betalen. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw adresgegevens, bestelling inzien en betaling. Pas als u op '"afrekenen" klikt, is uw bestelling definitief. Voor u uw bestelling bevestigd heeft, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de winkel.

Telefonisch bereikbaar van di t/m za tussen 10.00 en 18.00 uur

T. 020-303 11 79

@: info@bedaffair.nl

Bij ieder product staat de verwachte levertijd weergegeven. Wilt u 100% zeker zijn van de levertijd, neem dan contact op met onze winkel. Alle leveringen vinden plaats met PostNL. U ontvangt van ons een track&trace code om de zending te volgen. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Indien het pakket niet in ontvangst kan worden genomen, nemen de bezorgers het pakket mee en bieden dit op een door hen aangegeven tijdstip opnieuw aan. Indien de tweede poging ook mislukt wordt de bestelling retour gestuurd naar Bedaffair.

VEILIG BETALEN

Wij rekenen geen transactiekosten door aan onze klanten. Hieronder vindt u een overzicht van de betaalmogelijkheden binnen onze webshop.

Betalen via iDeal

Met iDeal betaal je vanaf je eigen bankrekening. iDeal is de meest eenvoudige en meest gebruikte wijze van betaling. De transactie door je bank uitgevoerd. Veilig en betrouwbaar. Indien  je bankiert via Triodos, Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, ING, SNS Bank of Friesland kun je direct gebruik maken van IDeal als betalingsmethode.

Betalen met credit card

Wij accepteren met Multisafepay volgende credit cards: Visa en Mastercard. Op de Credit card betaalpagina vul je je credit card gegevens in. Multisafepay controleert gelijk uw gegevens op correctheid en indien alles goed is, wordt autorisatie gegeven. Op deze manier is Multisafepay de enige partij, die toegang heeft tot de credit card gegevens.

Betalen met Sofort banking

SOFORT Banking is een betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen en is zeer populair in Duitsland. SOFORT is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld. Een Sofort Banking betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling direct kunnen verwerken en verzenden!

SERVICE

Bij Bedaffair staat de klant centraal. Wij stellen alles in het werk om u een goede nachtrust te bezorgen. Op onze website vindt u veel informatie over onze producten en service. Hebt u een vraag of heeft u hulp of advies nodig? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Samen met u kijken we dan naar de vraag of een passende oplossing.

Heeft u een vraag of heeft u hulp nodig? Onze klantenservice staat voor u klaar! klantenservice@bedaffair.nl

LEVERINGEN

Bedaffair levert gratis aan de deur of 1e drempel in Nederland bij bestellingen vanaf € 50. Artikelen welke via ons afleverbedrijf worden bezorgd worden ook gratis aan de deur of 1e drempel geleverd in Nederland. Voor het installeren van producten rekenen wij € 150.

Vooraf aan de levering zal of Bedaffair of ons afleverbedrijf altijd een afspraak in overleg inplannen en naar de klant schriftelijk bevestigen. Indien een bestelling niet geleverd kan worden of geïnstalleerd kan worden in verband met niet thuis zijn, zal Bedaffair de 2e levering in rekening brengen.

De klant is verantwoordelijk voor het bestellen van artikelen in een maatvoering die bij levering of installatie via de trapopgang, gang of andere ruimtes naar de uiteindelijke bestemming gebracht kunnen worden. Indien een artikel niet via de doorgangsruimtes in het huis naar de uiteindelijke bestemming gebracht kunnen worden, en om deze reden niet geleverd kunnen worden bij de 1e leverafspraak, zal Bedaffair de kosten van een 2e levering in rekening brengen.

De kosten voor levering en/of installatie zijn altijd exclusief een meubellift. Het huren van een meubellift komt altijd voor eigen rekening van de klant en de meubellift dient door de klant op de afgesproken datum en tijd aanwezig te zijn.

GARANTIE

Garantiebepalingen

  1. Bedaffair is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Op uw aankoop is daarom de garantieregeling in de CBW-voorwaarden van toepassing.
  2. Een aantal van onze merken bieden eigen garantieperioden, welke veelal langer zijn dan de CBW-garantieperiode. Zo heeft ons merk Skoon, de Nederlands handgemaakte boxsprings en matrassen, een garantieperiode van 25 jaar op veer- en constructiebreuk.
  3. Op bedlinnen (hoeslakens, kussenslopen, moltons en dekbedovertrekken) zit een jaar garantie. Uit hygiënisch oogpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.
  4. Uit hygiënisch oogpunt worden matrassen, onderdekens, dekbedden, kussens en toppers niet geruild en kunnen niet retour gestuurd worden.
  5. Op showroomproducten en producten uit onze online Sale pagina ontvangt u geen garantie noch kunnen deze retour gestuurd worden.
  6. De garantie gaat in op het moment dat u het product in uw bezit heeft.
  7. Koopt u online? Dan zijn onze Online verkoopvoorwaarden van toepassing (zie hierboven).

Garantievoorwaarden

Wilt u aanspraak maken op de CBW-garantie? Dan gelden de volgende voorwaarden:

- U kunt aantonen dat u de aankoop hebt gedaan bij Bedaffair.
- U hebt het product gebruikt volgens instructies en/of wasvoorschriften.

Bekijk de Algemene Voorwaarden van Bedaffair